DIARY. (:

Followers

Monday, March 5, 2012

爱我的你们。

突然很想,跟爱我的你们说声 :
谢谢你。:)


我知道,我脾气很坏,很厉害发大小姐脾气。
我也知道自己有时候真的让你们很难受。
但谢谢你们,从来没嫌弃过我。


我知道,不管在什么时候,
你们的心永远有我的存在。
虽然没说出口,但我们心里都明白,
你们是疼我的。:)


-


咪,这些年来,辛苦你了。
我知道你真的捱到很辛苦,很累。
我也明白你所做的一切都是为了我们三个宝贝。
你希望我们能过得好,睡得香,吃得饱 ...
我知道的,我都知道。


每次闹情绪的时候,你总是告诉我该怎么振作。
每次遇到问题,我第一个想到的,还是妈咪。
因为我知道,只有妈咪才是最疼我的。

我真的很荣幸有你这个靓妈,
不是因为你有过人的毅力,
而是因为,你是我独一无二的妈咪。

有人说每个小孩都是上天赐给母亲最好的礼物,
但我说,
你才是我们最漂亮的礼物。
一个永远不会过时,不会残旧的亲情,
就是世界上最昂贵的礼物。


我很愿意永远做你身边的那个宝贝,
永远依偎在你怀里,陪你度过每个 11月20日。:)



无法解释怎可报尽亲恩,
我的宽爱是无限,
请准我说声,真的爱你。=)



-


YanYan,AntAnt,Dada,MeiThung.

亲爱的,我爱你们。
真的好爱。
我很珍惜你们,你们是我生命中的一部分。


友情这东西一旦玩起来,比爱情更刻骨铭心。
我绝对赞成!:)


你们就是最能看清我心底的人,
开不开心,
再多的掩释,还说逃不过你们的眼睛。


我有过很多的朋友,
但最在乎的,就是你们。
Yan & Ant - 认识你们其实真的不是很久,但那份友情,可以说是最亲的。
Da & Thung - 要记得!你们永远都是我细说心事的听众。你们永远都是默默的听我讲,那就已经足够了。




姐妹。
就是那个每天笑你笨,
却不容许其他人讥笑你的那个人。


-


Baby, Thank you for everything you did for me.
Even that is only sing a song, that is enough to raise up my mood.
You don't have the best thing ever, but you have the love from me.
Remember, I will be right here waiting for you.

You're the one who I wait for every night.
You're the one who I think on every moment.
You're the one who I have the most hope for.
You're the best I ever had. =)

Trust me, no matter how long you leave,
That is not a problem for me.
I trust our love would not destroy by times.
Ocean apart day by the day, just like my love for you, NEVER END.
I doesn't hope you can be with me every moment, I just hope you can be with me when I really need you.

I like the way you treat me as a little kid.
Althought I always said I dislike you look me as a kid,but I really enjoy in it.
It bring me a lot of love and care.

Still remember what you told me before?
You're going to makes my hopes die after you knew THE NEWS.
I know what's your reason, I know you will do that just because you love me.
But I've to tell you now,
DON'T THINK MY LOVE CAN EASY TO BREAK, I'LL KEEP THE LOVE PASSION IN OUR LOVE!

Now both of us are less contact, but every call is enough to melt our heart.
I LOVE YOU MY MAN. ;)



I LOVE ALL THE THINGS THAT YOU DO.


-

谢谢你们。I LOVE Y'ALL。

No comments:

Post a Comment