DIARY. (:

Followers

Tuesday, December 27, 2011

It's Near. LET'S DANCE

It's near, it's coming, it's fresh, it's new !
More three days, Hello 2012 !

I don't care is that wether End of the world, I just care how to plain my future. :)
Study hard, Dance hard, Train hard and Learn hard.
ENJOY MY SWEET 16 ! Heheheh.


-

Angel is going Ant Lee's house on 30th for her BBQ Party.
So glad I can be show guest on her party ! HAHAHAHAH.




Love her deeply !
* She is the first person I say ' MERRY CHRISTMAS ' for. 
hahahah !

Join her blog - 蚁.燕 之旅 

*And I change my blog link - Http://angelqii-line-diary.blogspot.com


-


这一年走来,对舞蹈的热诚一直在上升。
还记得从一开始什么都不会的笨女孩,直到现在能有自己的 Crew
说难不难,说易不易。 :)


承认自己做的还不够好,人是永远不会满足的。
所以一直要求自己,唯有这样才能不断上进。
不鞭策自己,只会退步。

坚持自己的宗旨 - NO PAIN, NO GAIN.
要有成果,就得付出。


时间我不多,但还是会让自己沉醉在音乐中起舞。
精神我不多,但还是会让自己继续为舞蹈而付出。




Becky' student.
俗称 Gangster Crew xD



Unknown TheSis. 


这些不就是成果吗? :)
我知道这只是算小成绩,但我会努力。
We dance for future, dance for life, dance for ourself ! 
* RESPECT * ! ;D

LET'S DANCE !!!!


-


今早 6:30 就起身了,为的是带妹妹到新学校报到。
谢谢 Baby 载送我们 
我知道他不够睡的,还肯爬起来载我。
Iloveyou. :)

妹妹还记得他,叫他 Sayang GorGor
HAHAHAHAHAAHHAHAHAH. 

昨天两个月,好慢。 =.= 
不过还是那句,谢谢你的包容和迁就。
还有祝福你不会被我气死啦 :D


* 他曾经也是 Dancer,也是 Bboy.
不过暂停了,靠  ;( 
要忙工作,没办法抽空 Training。
结果越来越肥  :PPPPPP 





 大爱这张  ♥.



  
HEHEHEHEHEHHEHE  ♥


还是比较喜欢以前跳舞的他,莫名的帅  :P
*他不是拉拉仔,不要用异样的眼色对待他  :)

对,我们之间的共同话题包括舞蹈。
他会点出我的弱点,教我怎样改进。
虽然他不会 Girlstyle XD 

他不只是我的男朋友,还是我的老师。 :3


 -



Angel Qii in da house ! 
Let's dancn on the floor ! :D

No comments:

Post a Comment